پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) با همکاری شرکت اکسیر تکسان، کار پشتیبانی سامانه را در چارچوب زیر به انجام میرساند:
- روزآوری نرمافزاری سامانه؛
- رفع اشکالات فنی سامانه بهصورت غیرحضوری؛
- پاسخگویی تلفنی و رفع اشکالات کاربری سامانه؛
- پاسخگویی و تأمین کیفیت سامانه ارائه شده بر پایه توافقنامه سطح خدمات؛
- آمادهسازی بستر مورد نیاز و اعمال تنظیمات اولیه برای راهاندازی سامانه؛
- آموزش کارکنان «خریدار»؛
- ارائه یک سیدی آموزشی؛
- ضمانت «سامانها» از نظر نرمافزاری در برابر خطای برنامهنویسی در مدت قرارداد.
کانال ارتباطی «خریدار» برای پشیبانی سامانه تیکتینگ است. به این ترتیب که «خریدار» از راه سامانه تیکتینگ که در اختیار او قرار میگیرد، درخواستهای خود را صادر و شماره پیگیری دریافت میکند و بخش پشتیبانی سامانه پس از بررسی هر تیکت، نسبت به رفع مشکل و اطلاعرسانی به «خریدار» اقدام میکند.
کاربران میتوانند با رایانامه samanha [at] exirtechsun.com و تلفن ٤٤٠۳٦۸۸۷ (٠٢١) از شنبه تا چهارشنبه ساعت ٣٠: ٨ تا ١٦ با بخش پشتیبانی سامانه تماس بگیرند.